Sprzedajesz dom-postaw na reklamę

Od pewnego czasu próbujesz bezskutecznie sprzedać dom i kupić coś nowego? Niestety chętnych jest mało i powoli zaczynasz tracić zapał. Przyczyną takiego stanu rzeczy Mozę być niedostatecznie dobra reklama. Czy w twojej okolicy jest ktoś, że nie wie, że sprzedajesz dom? Jeśli tak, to oznacza, że procesy marketingowe, jakie prowadzisz nie są wystarczające. Sprzedaż nieruchomości to inwestycja, jak każda inna i wymaga podobnych działań. Czasami wystarczy ogromne ogłoszenie papierowe zawieszone w widocznym miejscu i informujące osoby przechodzące lub przejeżdżające obok, o tym że dom można nabyć. Jeżeli dysponujesz większą ilością pieniędzy, można zaopatrzyć się w specjalnie podświetlane napisy widoczne również po zmroku. Do tego można pokusić się o dodawanie ogłoszeń w lokalnej prasie. Najlepiej robić to codziennie, ale jeżeli jest to dla ciebie zbyt duży wydatek, ogłaszaj się w weekendy. Wtedy najwięcej ludzi sięga po lekturę lokalnej gazety. Pamiętaj, że kiedy inwestujesz już w reklamę musisz być w jak najbardziej dyspozycyjny, czyli odbierać telefony i poświęcać czas każdemu zainteresowanemu petentowi. Automatyczna sekretarka nie sprzeda domu za Ciebie. Z drugiej strony, nie przejmuj się, jeżeli początkowo reklama nie będzie pociągać za sobą lawiny zainteresowanych kupców. Czasami warto poczekać.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.